THE WEEKEND

Galnaste helgen alltså, började med att me and lil bro' drog till Göteborg och maxade Liseberg hela dagen och omg vilken dag!!!
HAhahaha, skulle kunna skriva om vistelsen hur läääänge som helst, men räcker att jag säger Balder och Hotel Gasten! Ruggigt kul alltså =)...Saknar redan den dagen såå sjukt mycket!
Ska försöka få upp bilderna från Flumride sen, HAHAHAHA!!!
Hann inte köpa kortet från Balder som också va kick-ass på oss :(....Man märkte verkligen vilka som åkte för första gången :P...
Ayee, Tack för en jävla dag Peter! Kommer bli svårt o klå den alltså =)
Love you brooo <33

Blev att dra till Madde sen på världens fest, sjukt mycket folk och helt underbar stämning!
Blev MASSOR med sköna sångstunder och garv alltså!
Träffade på massor med klassiker som man inte sett på läääänge och lärde känna a hell lotsa nytt folk också!
Helskön kväll och morgon när man bestämde sig för att promenera hem vid 04:45 :P...


Finns bara en sak och säga om Lördag: OFF THE FREAKIN HIZZLE DIZZLE!!!!
Bland de fetaste födelsedagsutklädnands fester jag maxat, hahaha, Michaels "beat it" har fått en helt ny mening för mig nu :P...
Folket var verkligen top notch, musiken höll måttet every second and the place was awesome!
Hahaha, dräkterna och sättet folk hade lagt engagemang i sina outfits, my kinda party alltså!
AMEN TO THAT!




Are you a mexiCAN or a mexiCAN'T?


Kommentarer
Postat av: Lola

HAHAHAHA JAG DOR! SEJ INTE ATT DU TOG DEN DER GRONA SOMALISKA KLENNINGEN I MITT RUM?!?!?! HAHAHA DOOOOOOR LONGSAMT. Du e for rolig ibland!

2009-07-21 @ 09:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0