FOoshizzle :-O




Damn alltså, det börjar arta sig som fan med detta gitarr-spelande!!

Lite nya låtar denna vecka som man lyckats mästra:

Big Girls Don't Cry
Wonderwall
• If I Were A Boy
• Bubbly
• Kung av Sand


Guitar is freakin therapy för mig nu!! Ouuff!! xD.... De här nya strängarna låter helt gudomliga, så sjukt fint ljud!!
Sen har Esteban oxå börjat me o lära sig spela nu, satt förra helgen och lärde honom lite grundackord!
Längtar tills han blir bra då blire duo-guitars!
*Snap* på det alltså :)...




Mest lyckade teaterproduktionen genom VFG:s historia! We is the shiiit!
xD.... Någon som kan gissa sig fram till vem jag ska föreställa? :P...Kan lova att ingen kommer någonsin lista ut det  ;D...



God Bless!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske Berghagen?:D

2008-11-09 @ 23:50:22
Postat av: Sandra

Haha jag kan;) men det bara för att jag var en

del av produktionen;)

2008-11-11 @ 20:01:51
URL: http://hsandrah.blogg.se/
Postat av: Josefin

han som ligger på golvet till höger om dig, visst spelar han eller har spelat amerikans fotboll?

2008-12-08 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0