Sexig blondin på ingång!



Helgen bjöd då på halloweeenfirande me kööömpisarna och FUCK VAD KUL DET VAR, dock kunde efterfesten varit lite mer lyckat än det blev :P...yeah yeah, trevligt sällskap hade man iallafall :)
Var utklädd till som ni  ser en öhm....form av blond sak....skulle varit en gammal kärring men LOOOOL, blev något HEEELT ANNAT!! :P...
Snyggare blondin för man leta efter eey?..*blink*bink*..
Ska dock ha en betydligt bekvämare outfit nästa år :P....Bh:t satt för tajt, kjolen hade världens fulaste går färg :P och STRUMPBYXORNA HÖLL INTE VÄRMEN!!!!! som man brukar säga...vill man vara fin får man lida pin :P...
Aja förbannat soft kväll var det ^^, ...



Träffade även dessa stjärnor ett tag under lördagen, Så jävla längesen man hade en riktigt "hangout" speciellt med min kära norrlänning Kalle med!!(längst till vänster) Kom ända från Bollnäs för våran skull :)...Måste du göra oftare tycker jag ^^, ...Biljardkvällarna och fyllebowlingen är något som måste göras i repris! :,)
SAKNA SKOLTIDEN MED ER!!!!!!! <33




Sitter och lyssnar på min Absolut 80's album! SKÖööÖööönaste låtarna alltså, Fett chillness såhär sent på natten :)...Snackar även med en kär vän som försökte lura i mig att hon va gravid! LOOOOOOL!!!
Vilka vänner man har alltså :P..häähää!!
Jaa imorrn ska man skaffa sig ett friskintyg från familjeläkarn då, måste va där 9.15!! Ussch inge sovmorgon :P..
Sen efter det är det iväg till stan på arbetsintervju på silentium xD...Hoppas  man gör bra ifrån sig nu! 8-)..


YEah YEah blev ba detta idag!
Skriver nog mer imorrn eller senare inatt om jag pallar xD...


God Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0