Mjapp!!



FAAAAAN!!!!....... Jag hade allt som krävdes för rollen, bara den jävla detaljen att jag inte var IRANIER!!!
HELVETE!!! Aja, next time then *hmmf*...





Var på gitarrkurs med Magnus idag och igår :)...Fick lära oss en massa sköna låtar och nya ackord :D...Så nu är man lite mer skillad på det området ^^, ....





Ja, sen är det rekryteringsmässa på stan i friidrottshallen imorrn då!
Kommer ca 90 företag som ska försöka snapsa åt sig folk, det är hela 2000 nya jobb som kommer till Västerås :S...:OMG! om jag inte kammar hem iallafall EN av så dränker jag mig själv!
Känns som man strosat runt tillräckligt och bara "varit".....Fan håll tummarna för mig nu!
SKa kyssa fett med röv :P...

Kommentarer
Postat av: Anders's Carro

I hope you get one!



Jag hoppades på dig på film rollen,, hörde från Anders. Fan! Du är ju duktig.



Men ett jobb av 2000 fixar du ;) Tänk positivt. Vi alla tror på dig.

2008-10-22 @ 20:07:54
URL: http://satuthesecondname.blogg.se/
Postat av: Joanna



I will keep my thumbs xD



Good Luck.



Lyckosparkar <3

2008-10-22 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0