Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile!!




Ett leende kan göra så mycket... Tycker det är jävligt underskattat med leenden alltså!
Blir aldrig så glad som när jag ser någon riktigt storflina mot mig med världens SMAJL på fejset..
Jag älskar verklgien SMAJLgubbar och kommer alltid göra det, därför är de en del av min signatur när jag tecknar saker o ting me min "autograf" :P... MEn i övrigt så tycker jag de är otroligt mysiga! FAKTIST xD...
Jag tror alla skulle må så mycket bättre om de bara fick sig ett leende från någon dagligen, hur sur eller dåligt man än mår så tror jag faktist en SMAJL kan vara rena rama mirakelkuren mot att göra allt bättre... =)


"Every day you spend without a smile, is a lost day. "

God Bless!
=  ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) =  )  = ) = ) = ) = ) = ) = ) = )


Kommentarer
Postat av: Carro!

sant så sant. :DDDD :P haah!

2008-10-30 @ 12:02:10
URL: http://satuthesecondname.blogg.se/
Postat av: Joanna

Håller med xD

2008-10-30 @ 12:50:30
Postat av: Syrran

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG ASG!!

RULLAR PÅ MARKEN!! du e för rolig

ibland asså. men de sant, dock såg

det skit roligt ut när du skrev SMAJL!

hehe this one is 4 u my brother; =)

2008-10-30 @ 13:50:49
Postat av: Helena

Sant mannen ! ;D

Så LE för fan, LE!

2008-11-01 @ 11:04:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Helenaedvardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0