Hmm...?

Kroppen verkar inte ha några planer på att lägga sig någon gång snart så nu sitter man här, trött, nere och försöker komma fram till varför man känner sig så deppig...
Hmm....Uff...hatar såna här nätter när man ligger eller aa sitter just nu :P...sömnlöstuppe och bara vandrar runt i nedstämda tankar om sånt man själv ibland inte begriper någonting av...
Det är såna här stunder man verkligen uppskattar vänner som man kan ringa till mitt inatten och veta att de kommer ställa upp för en oavsett hur mycket bly deras ögonlockar väger! Dock tänker jag inte vara så oförskämd denna natt!

Det finns ingen mer självömkande musik än en riktigt härlig Celine Dion klassisker i högtalarna, man hamnar i en sån här soft sinnestämning som gör att man har lättare (eller jag iallafall) och komma i kontakt med dolda jobbiga känslor och tankar som plågar ens själ/välmående!
Mår förhoppningsvis bättre imorrn, detta är väll en sån där PSM-grej vi killar också kan ha ibland :P...
Jaja, God natt på er vänner =)....


Kommentarer
Postat av: Joanna



Varför så nere Joseph? :/

2008-09-29 @ 15:40:38
Postat av: Seb

Tja! Hur är det ? jobbiga tider? Finns alltid i närheten och lyssnar. Hör av dig Någon gång framöver Börjar bli lite ensamt här i GBG. Du kanske skulle vilja springa från allt oh komma ner hit och bara chilla och ha det bra, kan lätt lägga ihop en må bra helg med massa skoj och trevlans!



STOR! KRAM Seb

2008-09-29 @ 21:26:26
Postat av: Joanna



iMuchas Gracias por la gratulacíon guapo!

2008-10-01 @ 19:45:01
Postat av: Sandra

Du kan alltid ringa mig mitt i natten, när du vill. Jag ställer alltid alltid upp <3

2008-10-09 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0