Babyface shaving x-D

Goooood evening fellow readers ^^, ... Längeseeeen man skrev nu ffs :-O...varit mer än upptagen på senaste tiden minst sagt >.< ..suttit som en slav o pluggat till försäkringstentan vi hade idag!
Yeah, hade som sagr provet idag och för att få godkänt skulle man ha 70%, vet ni vad jag fick?.... 68%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 68 fucking prooocent!!! Loooord have meeercy, tur som fan att vi får en ny chans på måndag igen o klara provet! Anledningen att man sumpade var för ett avsnitt som jag inte trodde vi skulle plugga på kom med i provet såå yeaah, var inte helt o håller förbered till max på de frågorna =/...men allt annat gick skiit bra :-O...
Kommer bli att klara den nästa vecka iallafall ^.^
Bara plugga på nu till dess igen :-O...









Träningen går bra som fan och har lyckats hålla nyårslöftet såhär låångt =D... Man börjar även märka skillnad på humör och sömnen, känner mig betydligt gladare än tidigare och sover som en KUNG NU!!!
Vågen kanske inte visa nå märkvärdigare skillnad i dagsläget (muskler väger iochförsig mer än fett ska vi då komma ihåg :P)men spegeln säger något helt annat, midjemåttet har krympt ytterligare 2 cm och har växt kring bicepsen, love handlesen är nästan obefintliga nu :-O...Woo fucking hoooo!!!
Bara köra för fulla muggar nu x-D...
Fuck, rakade mig idag också, big mistake! Ser ut som en babyface nu!
Skulle bara blivit en liten trimming men råkade raka fel ställe och fick ta bort EVERYTHING  =(...
Aja men, så hemskt ser de inte ut, ser bara lite yngre och "halvt mulligare" ut  x-O...
BUT WHO GIVES A DAMN I FEEL GOOD AND LOOOK EVEN BETTER x-O...







Funderar starkt på att klippa mig snart, frillan börjar bli helt insane nu! Måste få lite ordning på den känns det som :-O..(orka låta som en brud)....men seriously :P... Flätor orkar jag inte med nu iallafall!
Ya Ya, får se hur det blir med den :P...


Har inte druckit a drop of alcohol på mer än en månad nu and I feel tremendous, suger efter supafester har börjat avta mer och mer för varje dag som går, märker som sagt att jag mår betydligt bättre och ser fräschare ut än under festperioden! Man kanske slutar upp som nykterist igen :P... Men men just nu mår jag iallafall betydligt bättre without the bottle!




Kommentarer
Postat av: Carro

Låter super Joseph! :)



Plugga, träna på.

2009-02-06 @ 15:52:25
Postat av: Carro

Låter super Joseph! :)



Plugga, träna på.

2009-02-06 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0