TopNotch!!

Veckans ord är utan tveksan TopNotch! Hela den här veckan har varit riktigt sweet ^^, .... Måste ju som vanligt bara säga att man veeerkligen kommit igång med träningen på blodigaste allvar nu!
ALDRIG KÄNT MIG SÅ JÄVLA PIGG OM DAGARNA och sovit så bra om nätterna, helt jävla insane, man har äntligen fått tillbaka sitt dygnsrytm...!
Känner att jag ligger på en överdos av endofiner! Everything feels fucking INCREDIBLE AND FANTASTIC!!!!
Bara köra hårt nu som vanligt, vågen börjar komma över på min sida nu! :-D...







Imorrn är det omprov på tentan inför de nya projektet på jobbet (herregud omprov?...på en arbetsplats?....nästan avskeds-varning där :P)...anywhoooo!!! Nu är man taggad så inåt HVT och har pluggat på det som missades förra gången, nu ska det inte va några problem att klara den :-)...Wish me luck everyone x-D..





Var då ute på krogen i fredags och hängde med till silk på Sussis krogendebut, var jääävligt najs faktist! Träffade en del people from back in the days, riktig blast to the past alltså! Jonas och Mike va två nissar man stötte på och recapade med ett tag!
Jävligt najs o se att de går bra för gubbarna ^^, ... Var riktigt sweet music som pumpade från högtalarna för en gångs skull på krogen, dansade like a mothaf*cka alltså woooaaoooWHhH!!!
Dock var det ett vääääääldigt misslyckat avslut på kvällen =/... Saaad!



Hmm!!! Fastän allting feels gött just nu känns det som veckorna bara upprepar sig hela tiden, gör samma sak vecka in och vecka ut, det är liksom ingen variation och händer inge nytt! Dagarna ser likadant ut i princip varje dag!
Hade ju gjort en lista på saker man skulle achieve detta år, förstår inte varför jag inte kommit igång med det än! Pff....får bli skärpning nu! ya ya, får ta en titt på vad som stod på den listan igen :-P...Tror inte dansen kommer bli av denna terming pågrund av att dagarna dansen är så jobbar jag =/...Pfff!! Får sikta på antingen i höst eller någon gång framöver, får helt enkelt stå framför datorn o checka "turtorials" på youtube :P....BAKÅTVOLTEN SKA DOCK KLARAS AV TILL ÅRETS SLUT!!!! Något jag står fast vid också, vet dock inte vad mina knän säger om det  O.o .....Jaja de löser sig x-D..










Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden

Gick det bra på provet då? :D

2009-02-10 @ 21:35:12
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0