WWJD

Hello trusty readers, long time no see, again :P... vet inte precis hur jag ska börja detta inlägg, var verkligen längesen man skrev och det har hänt otroligt mycket sedan sist!

Börjar med skidlägret man kom hem från idag!
Utan tvekan en av de roligaste veckorna jag någonsin varit med om EVER!
Insåg verkligen vilka guldklimpar man har till vänner, gick inte en enda dag utan att man skratta så mycket att man nästan pissa ner sig x-O... Det blev så sjukt många interna skämt om i princip ALLT och ALLA, speciellt mr "Banan och chocklad" :-P.. Måste bara credda min sovkompis Anders Forslund som gav gott sällskap när  vi skulle somna i våran "dubbelsäng" varje natt! Mycket lööööööv till dig brushan! 
Taaack Carro för du bäddade våra sängar och Linnea som fanns där till hans så fort man behövde hjälp!
Tackar Västerås och Köping för ett läger som kommer sitta djupt inom en för resten av livet <333....
Jag har verkligen jordens bästa vänner <33

Hade även världens skönaste stuga också som vi bodde i 6 grabbar!
Lärde känna två nya homeboys vid namn Simon och Fredrik, alltså det klickade direkt mellan oss från västerås och dessa snubbar! Måste vara bland de skönaste killar man stött på, Simon "Wikipedia" Westerlund om du läser det här någon dag ska du veta att du är bland de klockrenaste personer jag träffat, kommer verkligen sakna dig brorsan!
Fick bättre kontakt med resten av köpingsgänget också, hahaha... jag skrattar fortfarande lika mycket när jag tänker på bajs-historierna som drogs vid bordet! Var så sjukt många härliga stunder i Kittelfjäll att man får en liten tår när man tänker tillbaka!

Sen måste man bara ge en stor elogé och fett med credd till Blanche och Magnus för deras helt sjukt underbara insats till de här lägret som ledare, hade inte varit samma sak utan de! Ni är bäääääääääääääst <333

Lägret hade också sina nackdelar som fick en att bli lite anti-Filadelfia men that's another story :-P... De som va där förstår när jag säger "after-ski gänget och raka-sig-nissen"! x-P...

Får bli att skriva resten imorrn  :-O... KITTELFJÄLL 09 <333333




Kommentarer
Postat av: Caroline

mahahahahah.. underbart!

2009-03-01 @ 11:06:40
Postat av: Matilda, Köping

Låter som de blev en lyckad skidvecka :)

2009-03-01 @ 15:43:01
URL: http://matildaborgenvik.blogg.se/
Postat av: Lola

nån verkar NÖJD :P

2009-03-03 @ 22:00:40
URL: http://afroholic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0