Day 1!

Ouuff...Det är fan aldrig lätt och komma igång med träningsperioden efter en alldeles för låång och lat paus :-O...
Det känns verkligen att man inte lyft ett finger på vääldigt länge, klarade dock betydligt längre och intensivare på crosstrainern idag än jag hade väntat så det känns ju fett najs :-)...När de kommer till styrketräningen har man dragit ner som inåt HVT :-O...Men brukar som tur återanpassa mig ganska snabbt efter första veckan! Thank god för muskelminne ;P..
Kosten måste dock skärpas till, är nog det som är svåraste biten, gäller full disciplin om man inte ska halka in i onödiga frestelser! Har märkt att jag har en ovanlig förkärlek till KÖTT, alltså de bra grejer när man tränar men det händer även att man slinkar ner en korvbit precis innan läggdags och får då svårt att sova eftersom magen drar igång då!
Hur mycket jag än vet att det inte är bra att käka kött (speciellt the spicy sausage "Chorizooooo") alldeles för sent så kan jag inte hjälpa det :-O.... Im just Human :-P...Men måste fan som sagt bli skärpning på det!



Kommer ihåg för ett par år sen när jag lyckades gå ner hela 30 kg tack vare ett gott råd från en polare :-), frågade honom hur han bar sig åt för att hålla sig så trimmad, svaret man fick var "Jag undviker godis och cyklar till skolan när dagarna ger med sig"...Samma kväll tog jag beslutet att helt sluta käka godis och lyckades hålla det i ca 9 månader!
På den tiden söp  jag inte heller (var nykterist till 100000%) så det kan ha hjälpt enormt det med :P... Det var nästan så att man glömt hur chips och glass smakade, chips hade jag klarat mig utan lite mer än 1 år :-O...
Gick från en strl 38/40 i byxor till 33/33, känns ganska overkligt i dagsläget när man sitter här att man kunde slinka ner i så pass liten storlek (för min del :P) en gång tiden, hade även M/S i tröjstorlek! Lord Have Mercy liksom!
Yeah yeah, men det var på den tiden! Nu är det att blidka framåt som gäller!
Vem vet?.. Man kanske hamnar i samma form igen om inte en ännu fräschare ;-P....



Yes då börjar en intensiv träningsperiod mot beach 09 :-O...

Wish me Luck Ya'll ;D...


Resultatet kan sluta upp på 2 sätt:



ENBART KONDITIONSTRÄNING:







STYRKETRÄNING + KONDITION:







Tror nog jag satsar på och köra konditionspass + styrka :-P....


Kommentarer
Postat av: Peter

De fett bra joseph no candy or fastfood.Sen måste du gå till trappan oftare så du inte boozar och du får inte gå til krogen varje onsdag :P.

2009-01-07 @ 09:31:23
Postat av: peter

p.s Good luck

2009-01-07 @ 09:31:45
Postat av: Martina

HAHAHHAHAHA, skönaste bilderna! ;)

2009-01-07 @ 11:07:33
Postat av: Sandra

Lycka till hjärtat <3 Jag vet att du kommer klara det!!

2009-01-07 @ 20:32:08
Postat av: Emmelie

De gör du nog rätt i :d Visste inte att du hade så smala armar förut :O ;) Men you can do it! =D

2009-01-08 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0