Bye Bye Boxercise :(

Sista boxercise passet för terminen nu!
Kändes lite surt faktist och lämna lokalen för sista nu inför plugget, får hålla igång konditionsträningen som F*n i skogen istället xO...

Kan säga att hon (Daniella :P) gjorde passet till en riktig "mjölsyre" kamp, OUUFF!!!!
Kände hur skallen blev lättare och lättare för varje slag och spark man körde :-P....THAT'S A NICE WOORKOUT!
Hahaha, vi körde några sparkövningar mot säcken och jag skulle hålla för Sandra (skitfräsch brud som oxå boxercisar 8-D) , jag hade totalt glömt bort vilken sida hon skulle sparka på (vilken sida av säcken jag skulle hålla :P) så det slutar med att hon sparkar mig 2 gånger med full kraft!! (Have mercy vad det kändes).. Men man fick sig ett gott skratt iaf :P..(trots the pain) NO PAIN NO GAIN FFS!!!

Ayee, var som sagt ett jävligt soft sista pass som fortfarande känns ända ner i lungorna =)....





Inte långt kvar till Italien-resan nu =)... Snacka om att man maxat med träningen på senaste inför den :P...
Åker iväg på fredag 14.00 och är borta till 18 juni, dvs nästa Torsdag!
Kommer bli määääktigt alltså, längtar så sjuuukt!
Får bli och update om resan när man kommer hem :P..

Ayee, en sköön bild på staden vi ska besöka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0