The King Of Pop Has Left The Building

The unthinkable har hänt 8-| ......
Världens främsta och genom tidernas största entertainer har taken his last sighs, Michael Jackson!
Han dog för ca 30 minuter sedan efter att ha drabbats av hjärtstillestånd, han togs in sjukhus i L.A men de lyckades inte rädda honom.... It's a damn shame alltså, speciellt när han lämnade så pass unga barn efter sig!

En förevigad ikon som aldrig kommer bli gammal med tiden!
Han var en underhållare på alla sätt och vis från sin underbara stämma till sina flawless moves på dansgolvet!

Finns nog inte så mycket mer och säga (eller egentligen men inte för min del) mer än att hans musik har hjälpt mig genom mycket i mina yngre dagar and for that I'm forever greatful för den bidrag han gett världen genom sin konst!

Som en klok dude en gång sa, vi lever på en skör tråd!


RIP MICHAEL JACKSON!



Kommentarer
Postat av: osten

asså han va verkligen en gud och inspirerade miljontals människor, mitt största fan som liten så man fick en liten tår när man hörde newsen.

o alla fuckin rykten om att han är pedofil osv... seriöst, typ ingen som bryr wtf!!

May he Rest In Peace and 4-ever joy us throu his musci <3

2009-06-26 @ 04:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0