*Pust*

Att ha någon och prata ut med om sina problem/bekymmer är nog bland de bästa och värdefullaste som finns i världen!
Märkte det idag när jag träffade på en gammal polare man inte träffat på länge, personen mådde verkligen dåligt och behövde sig en tröstande axel minst sagt!
Satt nog och prata i typ någon timme och man märkte hur det gick från förtvivlan till en lättnadskänsla i dennes ögon när den fick ur sig allt =/...Hmm, visste verkligen inte att den hade det så jobbigt!
Fick en varm känsla inombords också när den sa att jag var en underbar vän som verkligen lyssnade och visade att jag brydde mig, kändes så sjukt bra att få höra de orden =)...
Får hoppas allt löser sig nu! <33

Man tjänar verkligen ingenting på att vara elak eller ha dålig attityd!
Bättre och vara till glädje för andra och sig själv =)...

Kanske skriver lite mer senare ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0