Day 1

Då var terminens första skoldag avklarad!
Väldigt blandade känslor minst sagt, trodde jag skulle ha den här överpeppade YEAH feelingen när jag kom hit, men det har varit ganska....hmm!
Men det släpper kanske så småningom och man får en galen FREAKOUT!
Nu har man även fått se nykomlingarna också, verkar va en bunt shyssta typer!
En sjukt posivit överraskning är en kompis som jag trodde skulle sluta på skolan tydligen nu i sista sekund anmälde sig till ytterligare en termin på skolan, blev så sjuuuuuuuuuuukt överlycklig när han berätta det oj oj oj!

Dagen har inte varit allt för spännande tyvärr, ganska neutral och lugn dag!
Men det är nog normalt första dagen att det inte sker så mycket, BARA DET INTE FORTSÄTTER I DEN HÄR FARTEN!!
Vi hade en jättefin Korum senare på kvällen med Pierre i spetsen, mycket av det han sa satte sig djupt!
Ska verkligen bli att ta vara på sista tiden här på marre!
Hann bli en liten sväng till gymmet också, rikigt najs =)!

Ayee, var inte så mycket mer och skriva om dagen faktist!
I really hope att kommande inlägg kommer ha lite mer kött på benen och intressantare händelser =), det är ju som sagt bara DAY 1! Kommer skriva blogg varje kväll innan nu innan jag lägger mig är planen sen får vi ju se hur bra det går, vissa inlägg kommer bli kortare/längre än andra, skriver det jag känner för helt enkelt den dagen =)!

Aiiiit vänner! Welcome to Joseph's 2010!  : O...
Kommer bli grymt!

God Bless =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0