Day 12

2 veckor har gått sen skolstarten och nu har det dragit igång på riktigt, känns mycket bättre nu och även folket har blivit såhär härligt hypade och taggade som man hoppades på! AMEN TO THAT!


Har fått ett sinnessjukt thé-beroende också nu andra veckan, har druckit minst 3-4 koppar den här veckan!
Men thé är så sjuukt gott har jag kommit fram till nu, men det hela började med att jag inte kunde hålla mig vaken på lektionerna mer än 20 minuter inpå och sen bli helt dödstrött efteråt, har inte med att jag tycker lektionerna är tråkiga för det gör jag verkligen inte, bara saken att JAG INTE KAN SITTA STILL UNDER EN LÄNGRE TID!!! Ayee, jag fick höra att thé innehåller koffein (men går under namnet tein) och jag klarar inte av kaffe (har försökt en x antal gånger så I KNOOOW) så det blev att testa thé, började med en kopp på lektionen och slutade med 2-3 till under rasterna!!!! Now I'm HOOKED!
Eller aa, kanske och ta i och säga att man är beroende men gott är det i varja fall =)...


Träningen går hur bra som helst! Börjat med morgonpromenader nu vid 6 på morgon och går en timme runt området, sjukt härlig ensamtid att få ba rensa tankarna och få sig en rejäl träningsrunda på samma gång!
Hur bra som helst =)..



Det var en liten update om min tid so far på marre ^^, ..... Det här med att skriva varje dag kommer inte funka har jag märkt nu LOL! Så skriver helt enkelt när jag kan och känner för det =)...
Puss och KRAM!




Kommentarer
Postat av: Lola

skönt att allt är igång igen :) har faktiskt samma problem som du, e helt allert den första halvtimmen på lektionen men sen vill jag bara decka. hahahah! miss uu<3

2010-01-25 @ 19:42:35
URL: http://lolag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0