Mitt liv på Marre :-) Prt 2

Jag trodde det skulle bli lätt att försöka klämma in i bloggen vad jag fått vara med om under året på Marre. Men märker nu att det kommer bli omöjligt utan att behöva skriva med typ 1 miljon meningar :P..
Sen har vi ju även mina gamla inlägg också som man kan läsa och se hur jag utvecklats och vuxit som person =)..
Jag kan säga såhär mycket iallafall:
+ Jag är betydligt tryggare i mig själv
+ Jag har fått en ödmjukare och mycket mer förstående sida
+ Jag uppskattar min familj och vänner på en helt annan nivå än tidigare <3
+ Jag är bland de roligaste människorna i världen (enligt vissa/många ;P)
+ Mitt självförtroende har ökat markant
+ Jag har märkt tyngden i vänliga och snälla ord mot varandra =)
+ Man behöver inte alltid ha något o säga i ett sällskap, att man bara finns där räcker gott och väl :-)
+ Det är inget fel i att vara svag och ovetande, det måste finnas uttrymme för det med!
+ Handla aldrig orätt med orätt (Du tjänar inget på det)
+ Att gråta kan vara sjuuuuukt gött och nyttigt ibland!! även om det gör ont =(
+ Livet går inte alltid som man vill och det måste man vara beredd på

Det finns så otroligt mycket mer som präglar min personlighet nu och som jag är så otroligt tacksam för att ha fått vara med om, även om en del saker har varit svåra och smärtsamma upplevelser så har jag kommit ur allting starkare och mer medveten om vem jag själv är.

Jag kommer sakna Mariannelund något sjuuuukt mycket, men samtidigt är jag så glad över att vara hemma och få bygga upp mina relationer här på nytt utifrån de nya erfarenheter jag har. Känner redan nu att man kommit närmare vissa vänner och det känns helt underbart =)...

OoooOOH!!! Jag har så otroligt mycekt mer och berätta och känner att jag vill berätta ALLT för er!!!! Så snälla hugg tag i mig ANYTIME ni känner fört, så kan vi ha en trevlig pratstund om allt mellan himmel och jord.
Jag vill finnas här för er mina vänner =)... Här har ni en grabb med mycket erfarenhet och rådgivning om det mesta nu! (Facktist :P)

Aye, anywayz... Tveka aldrig att höra av er =)...





Mina fantastiska grannar i två underbara terminer =)

PS. om ni tyckte jag var älskvärd innan jag åkte iväg så ska ni bara veta nu =)...
Jag tycker om er alla <3...(Så sjukt mycket kärlek i den här killen alltså..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0