Tacksamhet <3

De senaste dagarna har mina vänner verkligen fått mig att inse att..

Joseph:

* Har det härligaste och varmaste leendet

* Har det största hjärtat

* Är så otroligt mån om de han älskar

* Har otroligt underbara rådjurs ögon

* Har inte långt till skratt

* Kramas som ingen annan

* Ser alla omkring sig

* Sviker aldrig

* Har stor betydelse och behövs i mångas liv

* Vet hur man höjer stämningen en grå och tråkig dag


Tänk att få en sån beskrivning av er själva.... För 6 månader sedan hade jag utan tvekan sagt emot vartenda en av påståendena där... Men nu... Nu vet jag så mycket bättre om mig själv... Jag har lärt känna den Joseph som alltid fanns där men aldrig kom fram riktigt!
Jag är så lycklig som änltigen kommit i kontakt med med vem ja verkligen är.. Tack vare allt underbart stöd och uppmuntran som jag fått de senaste dagarna i skolan, tror inte jag gråtit och pratat ut så mycket i hela mitt liv som jag gjort här! Den uppskattningen och glädjen folk har visat över att jag finns i deras liv och hur mycket de vill hjälpa mig! Ord finns inte i tillräcklighet för att förklara tacksamheten jag känner nu!
Sen saknar jag mina syskon något sjukt mycket just nu, det ska bli så underbart och träffa de sen när man kommer hem om ca 3 veckor! Fick ett samtal även från Esteban i helgen om hur alla i gänget ville ha hem mig!
Det är så ooooooooooooooooooooooooootroligt gött och veta att man är behövd och saknad =)... Jag kommer förevigt vara tacksam för all den välsignelse herren har gett mig genom mina underbara nära och kära!

Jag är även tacksam att jag själv är en välsignelse för de som korsat vägar med mig =)...



Fick en lapp på med världens godaste klubba för ett par dagar sedan på min dörr där det stod:

"Till min solstråle!
Bara för att du är den du är.
Du vet att du kan komma till mig när som helst,
jag är bara några steg ifrån dig.
Finns alltid här för dig vännen..."

Såna vänner växer inte på träd...<333


Ett otroligt fint ordspråk som jag hörde idag:
"En god tanke betyder ingenting om den aldrig får komma till uttryck i ord eller handling"

Såå med andra ord, har man någon positiv tanke om en annan person SÅ SÄGER MAN ELLER VISAR DET!!
Goda gärningar gör mer än vi någonsin kan ana!


God Bless =)


Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag håller med varenda punkt! Du är en underbar människa Joseph :D

2010-03-18 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0