Home Sweet Home!



Då är man tillbaka i kära Sverige igen då!
En jävla omväxling från 35-40 graders gasande sol varje dag i en hel vecka till nästan minusgrader :P..
Helt jävla insane hur mycket man svettades därborta, både på dagen och kvällen! Ibland blev det värst på kvällen :P!
Det hade varit mer värt o vandra i solen om man varit en white dude då kunde man iallafall känna att YEah, vilken jävla bränna man kommer få dagen efter!
Tror jag svettade bort minst 4kg x-O....Det regnade på kvällen näst sista dagen och jag har ALDRIG varit så glad över och se regn förut :P...Var nog fler som oxå höll med =D..




Den här resan var bland det absolut roligaste och sjukaste jag varit med om någonsin, deltagarna man hade satt ihop till första avsnittet kunde inte blivit mer framgångsrikt!
Allt från den galnaste Hill Billy Norrmannen till den mest vältränade danska fitness-drottningen!
Det var en jävla blandning av personligheter från skandinaviens alla hörn!
Man kom väldigt nära många av deltagarna och fick sig vänner för livet!

De 2 syggnarna brevid mig på bilden är Makris/Chris/Stefan/Stefanos yeah kärt barn har många man :P och Linn!
Den ena en sympatisk och generös breakdansare med eget framgångsrikt företag och den andra en läcker och sexgalen "glamour-model" som hamnade på 8:e plats i final i norska top model!
Jag vet inte hur många omgångar champange Chris bjöd på men han sprängde tusenlappar varje gång vi var ute o käka o festa! Sen Linn med sina Outrageous sexskämt var 3:e minut :P..
Längtar till Februari då man ska till Danmark och festa järnet Danish-style med dessa nissar!
Fler bilder på de andra deltagarna kommer inom kort ^^, ...


Jag kan tyvärr inte säga så mycket om tävlingen mer än att DET VAR FAN I MIG DET JOBBIGASTE JAG VARIT MED OM NÅGONSIN!!!!!! Samtidigt skulle jag aldrig tveka om att göra om det igen :P...

Om någon vill veta litte juicy gossip om vad som försegick därborta får ni mer än gärna fråga!!
I promise it's too heavy shit to write down here! ;-O..

DENNA RESA VAR MINST SAGT HELT JÄVLA UNDERBAR!!!!
and The best  thing was.... IT WAS FOR FREE :-D....




God Bless!


Kommentarer
Postat av: Carro

JOSEPH du är hemma igen :D



fan va kul att du hade det bra! Du kan ju fortfarande steka i solen ;) fejk bränna!



Underbart det ser ut på den sista bilden :o Hoppas att du kom på en bra plats i tävlingen :D kul det kmr bli att se på avsnitten sen! hehehe. Vi ses nån dag :)

2008-12-02 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0