Julbakis!






Känns som att man hamnat vilse i en mörk skog utan vetskap hur man kommit dit eller tar sig därifrån!
Tror att någon form av äcklig vinter-depp har slagit rot i skallen på mig =/... Känner mig helt nere, kan inte sova och är allmänt EMO just nu!
Värsta är att jag inte hittar någon riktig anledning att må såhär dåligt..hmm...kanske är det undermedvetna som jävlas!
Yeah yeah, de går väll över så småningom! Alla har ju sina perioder!


Mhmm! Var då fest igår, OMG alltså! Det bjöds på lite mer än väntat under förfesten : P...KATASTROF FFS!!!
De va drag som fan tills karate-fyllan drog till från ingenstans och man låg där i toaletten!!
Blev en rejäl bakis-dag idag! Ouuff... Det som är värre än baksmällan är alla skämmiga händelser från gårdagen som kommer upp till ytan..Men som tur är gjorde man inte bort sig så värst :-P... Yeah va chill som fan!
Jordgubbsvin är de skabbigaste som finns på jorden!............Efter öl då da  : P....
Tror Emo-känslan oxå är lite ångest över det misslyckade avslutet på kvällen : P....Aja även den bästa gör misstag!
Man gjorde succé på festerna och that's all that counts :-)... Nu är det att ladda upp o tagga till inför nyår!
This time I'm drinkin' ONLY MY OWN SHIT!!!!


Julhelgen har varit helt underbar och sweet, fick i princip allt jag önskade mig ^^, ....


Kommentarer
Postat av: peter

Orka emo not good

2008-12-27 @ 21:50:35
Postat av: Sandra

Jag finns alltid här för dg <3

2008-12-27 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0