Flyförbannad neger med skavsår!

Varit en ganska chill-dag med jävligt gött väder, dock var man inte ute mycket utan vandrade runt med begis i en likbil hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen också...Varit en hyfsat intressant dag!
Trodde dock jag skulle få se mer än jag fick när vi drog ut på uppdraget! :P ....Var inne i ett kylrum me massa kistor och kan inte säga att det var de livligaste stället man varit på! *elakt leende*...nej gud! Smaklöst skämt!

Visade sig också att man hade körlektion bokad idag :P...De ringde från gruvegårds när jag satt i bilen me Begis, blev hyfsat paff när körskolelärarn ba "Ja, det verkar som du hade körlektion idag du Joseph..." !
Yeah yeah, lyckades prata ur att inte betala för utebliven lektion ^^, ...
NU JÄVLAR RINGER DE INTE IMORRN O SÄGER ATT JAG SKA KÖRA FÖR DÅ JÄVLAR!!!...bokade faktist bara 2 lektioner den här veckan :P...
Anteckningar är livsavgörande har jag märkt nu :P...

Det blev en lång tupplur efter lik-rundan och typiskt nog missade man boxercisen bara för det :(...
Så det blev att köra några rundor i spåret istället! Gick väll sisådär...Axeln krånglade så man lyckades inte me den sträcka som va tänkt! Får hoppas det går över över snart, kan bero på träningsvärken!
Har förjävla skavsår nu oxå, måste nog köpa mig ett par nya springdojor :P...Uff känns verkligen när man går! Äsch, smällar man får ta ^^ ...

Vissa människor i den här världen förstår man sig verkligen inte på, alltså...försöker man hjälpa en person ska de fan inte kasta skit i ansiktet på en bara för de själva krånglar till allt :S...Känner mig så jävla utnyttjad och bedragen! men framförallt FLYFÖRBANNAD!!! Det är jobbigt som fan o gå runt arg som man är just nu....Så jävla onödigt slöseri på energi och nästan smärtande känsla i bröstet..
Men har lyckats lugna mig nu och insett att jag gjorde inget fel och ska inte heller behöva gå runt med dåligt samvete för någon idiot inte kan resonera logiskt på något plan whatsoever! 
Var bara tvungen och få ur mig det där...*pust*...

Blev en kortis idag....

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i henne joseph, SHE IS FULL OF BULL ;)

2008-09-25 @ 23:11:53
Postat av: peter

Det är väl inte mig du menade där? för jag ville inte göra dig arg igår :(

2008-09-26 @ 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0