Intro!

Wzup Ya'll, YEaah då har man skaffat sig en bloggish for the second time ever :)..
Som med allt nytt som påbörjats kan de va sweet med någon form av Intro.
Så..där fick ni den! Sweet ellehur? ;P...


Idag har varit en sån halv-seg dag där man mestadels suttit och jagat arbete i all sin form, skickade också in mina referenser till Helena på manpower så får hoppas man får svar från henne snart =)..
Blev världens träningspass på gymet idag...MOTHER OF GOD vad man var HELT slutkörd i slutet 8-|....Uff, man gick minst sagt hem sån en riktig sengångare :P...Märks att man har en del och ta igen nu!
Vågar inte tänka mig hur boxercisen kommer se ut imorrn, får hoppas Daniela är på gott humör som hon då ofta alltid är men som dock inte avspeglar sig lika väl i hennes övningar!

I helgen var man i Norrtälje med Lång Robban och hälsade på några kära vänner vi lärde känna i Norge ^^ ..Joanna och Natalie!
Det var en helt underbar helg with a lot of laughs and fun, fick också tillfället att känna hur det är att bo i en studentlägenhet :P...Respekt!
Staden var betydligt mysigare än jag hade tänkt mig med sin mysiga hamn och söta lilla "shoppingcentrum" :P...
Käkade på ett riktigt shysst ställe på Lördagen och kyparn som jobbade där var bland de absolut sköönaste man träffat, heelt insane vilken service man fick av honom, plus att han hade humor oxå :P...Han gjorde verkligen våran vistelse där Freakin awesome!  Gott käk var det också :P...

Yes box, nu sitter man här vid datorn och för ett tag sen försökte lillbrorsan få mig att se "Pain Olympics"...TSS NICE TRY!! Ni som sett den vet vad jag menar ;D...Skulle aldrig se den för alla pengar i världen, men ni som är nyfikna och sugna kan ju alltid besöka denna länk --->http://www.muchosucko.com/show/pain_olympics-23203 <---- SES PÅ EGEN RISK!!!

Snart blir det lite Guitar-Hero med broder innan läggdags =)...Kommer få min ass kicked som vanligt men jag blir bättre och bättre!!!

Dagens tanke:
Ghandi försökte en gång lära oss hur vi ska leva ett värdigt liv genom att visa respekt och kärlek mot våran omgivning, tycker jag är en filosofi värd och leva efter!
Ett citat från honom som verkligen fångade min uppmärksamhet var "Be the change you want to see in the world."..
Det citat beskriver och förklarar verkligen hur en bättre värld kan skapas bara man själv tänker efter hur man vill bli behandlad, och jag tror faktist inte att en enda person vill bli illa behandlad på något sätt whatsoever...Därför är det onödigt att behandla andra illa =)...
Jag vet iallafall vilken typ av värld jag tänker sträva efter!

BYE FOR NOW!!!  xD

God Bless!


Kommentarer
Postat av: Emeliè

Härlig bild ^^

2008-09-22 @ 22:14:43
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: Emeliè

Jag vet att de flesta har det men jag kommer ju ha min egna bil, förstår inte varför det skulle vara krångligt då? :) + att pappa köper en ny bil med automat till våren sen så då kan jag låna hans. ^^

2008-09-23 @ 07:23:20
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: Joanna



Duktig du är som skaffat blogg! :)

Nu får du se till att uppdatera ofta.

Peace Out/J

2008-09-23 @ 11:12:19
Postat av: Emmelie

Hihi min bild! =D

2008-09-23 @ 15:02:55
URL: http://piggelin1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0