Personal Jesus!

Ja, då försov man sig till sin allra första körlektion då, FUCK!! Blev hyffsat paff när man upptäckte att klockan var 09.50 och lektionen började 10.05.. Aja nästa vecka är nästa tillfälle då!! *otålig*...
Men men den som väntar på något gott :).....


Var ute me Chris o Freddie idag och rastade deras Dogs, vanligtvis är jag förjävla hundrädd....men dessa 2 var riktigt sköna lirare till jyckar :P dock förvandlades den ena till ett monster när andra han-hundar gick förbi... Blev en lång promenad ute på hälla-åker i den typ 7000 grader (så det kändes) gasande solen!
Vi drog förbi Erikslund också och droppade några av mina fina CVn i olika butiker därborta, typ mer än hälften hade gått från CV i handen till att registera sig på nätet!!!
Ufff...tycker att man visar mer framfötter om man går ditt personligen och verkligen visar att man orkar lyfta på arslet o ta sig till arbetsplatsen!....Men aa är väll effektivare o tar betydligt kortare tid o hitta någon i databanken :P...
Men men "Blomsterlandet" verkade lovande ^^, ....Så hoppas på svar inom en snar framtid!

Jesus Christ alltså jävla träningsvärk efter boxercisen har tagit knäcken på mig hela dagen! Går knappt o röra brösten eller armarna utan att d känns som de ska spricka! Var ute o sprang spåret idag trots träningsvärk i låren oxå :P...Gick fan skiiitbra, konditionen har från ingenstans blivit helt hyperbra :S... inte sprungit på liksom kanske 4 månader och har bättre kondis än någonsin :P...Yeaah! Lika bra ^^, ...
MEn som sagt, NÅGON SNÄLL SJÄL DÄR UTE SOM KÄNNER FÖR O MASSERA MIN STACKARS VÄRKANDE KROPP FÖR MER ÄN GÄRNA HÖRA AV SIG!!!! Skulle uppskattas något förbannat :P...
Imorrn är det boxercise som gäller igen då :P...
Kommer bli så otroligt sköööna vilodagar i helgen alltså! ska inte röra mig en millimeter!!

Första jobbdagen imorrn me begravningsbyrån :)....Begis hämtar mig utanför här ca 10 tiden... Uff...kommer bli intressant o se vad som väntar! Kanske går därifrån som en helt annan person...till det positiva eller negativa det får vi se då :P...Ska till viksäng och hämta den döde, uff..lite kalla kårar när man skrev det där!
Yeah! kommer säkert gå skit bra ^^,

Dagens tanke:

Tänkt ganska mycket på det idag och kommit fram till att man ganska ofta tar sina nära och kära för givet och aldrig inser liksom att vi lever på lånad tid som vi aldrig kommer få tillbaka, det kan vara bra med en "Reminder" då och då om hur värdefullt varje liten sekund man tar sina andetag är! Fick min idag när jag stötte på brorsan på väg till skogen för o springa, han kom där me sitt stora flin och  vifta me händerna mot mig o  ba "TJAAAA!", det går inte o förklara eller beskriva känslan man fick men fan kändes bara helt sjukt underbart o se honom!
Nästan dagligen går man o tänker "Jag kommer säkerligen se denna person imorgon oxå" men som sagt det kan man aldrig vara säker på eftersom life is so unpredictable! Det är bra och vara medveten om dessa tankar så att man inte står där den dagen och liksom ångrar allt man aldrig sagt eller gjort!

"If you were going to die soon and had only one phone call you could make, who would you call and what would you say?  And why are you waiting?" 

Mäktiga Ord, varför vänta och skjuta upp sånt vi kan säga varandra i dagsläget när tiden fortfarande finns?...
 
See Ya'll ^^

God Bless!

PS Johnny Cash - Personal Jesus :)...feting sooft låt!


 (GAMMAL BILD MEN LIKA SÖT ÄNDÅ :P)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan massera dig :)

2008-09-25 @ 20:33:32
Postat av: Joanna

Shooo..



Hoppas d gick bra på begravningsbyrån idag ;)



Puss&Godnatt.

2008-09-25 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0