Betyg x-O!!!!

Har sökt in till Mariannelunds folkhögskola(bibelskola) som de flesta redan vet vid nu och jag ser så sjuuuuuukt framemot kursen jag ska läsa därborta =)......Det vill säga om jag kommer in x-P, letade hela kvällen efter mitt gymnasie slutbetyg, hittade bara från Rudbeck dock =( , men ringde till VFG nu tidigare på morgonen och frågade efter en kopia, det bästa är att... DET KOSTADE INGENTING!!!!!
Brukar tydligen annars kosta mellan 200-500kr 0.o .... Yaya!
Så idag skickar man iväg det sista papprena för ansökningen =).... WISH ME LUCK!!!!







God Bless

Kommentarer
Postat av: Emlan

Lycka till :D :D

2009-04-21 @ 11:41:12
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lycka till!!! Håller tummarna för dig! <3

2009-04-21 @ 12:29:23
Postat av: Lola

lol..ser att nån har börjat blogga igen!

welcome back

2009-04-21 @ 17:29:34
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0