Baking fever!

Har fått någon knasig vana att baka nu senaste tiden 8-|....
Måhända att jag bakat bakat 3 olika saker but STILL, de har verkligen blivit helt INSANE GODA!
Senast nu gjorde jag "kladdkakamuffins" och jag förvånade mig själv så sjukt mycke 8-|,  som brorsan sa första gången han smakae "De är helt EPIC", syrran trodde inte ens att det var jag som hade bakat de xD...
Este och Markan gav muffinsen oxå tummen upp när jag tog med en sample till madde på midsommar =)....
Får se vad man bakar ikväll x-O...

PS Det enda som inte blir helt 100% är grädden, måste lära mig vispa den så att den håller sig i fastform även när man lägger den på kakan, annars löser den upp sig o blir rinnande! Ayee, SVINGOTT IAF ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0