Cityfestivalen xD...

Varit en helt sjukt härlig eftermiddag/kväll med syskonen xO!!
Gled runt först och ba checkade in vad det fanns för typ av stånd och liknande, (NOT THAT IMPRESSED).. kändes så sjukt mycket mindre än när de hade festivalen vid hamnen och dessutom var det också SJUKT TRÅNGT ÖVERALLT!!!

Men men, var helsikes fint väder så palla klaga =D.... sen blev det att maxa RixFm scenen fast på andra sidan svartån vid gräset! Verkar som man blivit lite halvt lokalkändis, VIKSÄNGSLIGAN eller aa en del av folket skrek ut Hallelujah-Joseph och WIPEOUT men jag hörde inte dem =( .... Ayee får tacka David Davidsson och gänget för supporten :P...
Det var egentligen enbart Daughtry jag ville se för resten av artistlistan va URKASS!!!!!!!

Han kom ganska mycket senare på kvällen och när snubben och hans band drog igång strängarna på gitarrerna, OUUFF!! It was awesomeness :D:D

Verkar som man kommer bli hemma själv mellan sön-ons om jag uppfattade det rätt!
Kommer bli att bjuda över lite kompisar på käk, tvspel och film då!
Sen blire och promota sina kladdkaksmuffins också :P...
LOL KÄNNER MIG SOM VÄRLDENS HOUSEWIFE som ska baka och grejer, men det är inte ofta man får hela huset för sig själv så lika bra och dra nytta :D...blir INGE FYLLEFESTER IALLAFALL!!!!

Ayee! PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0