WWJD Prt. 2

Hellööööööö, var ganska svårt och komma på ett intro till dagens inlägg =/...hmm!
Känner mig vääldigt seg och trött 2day, vet inte riktigt hur man ska börja inlägget så får bli att köra på och se vad som blir x-D..
Lämnade då tillbaka skidorna idag, visste inte att de skulle kännas så tungt :-P... hade fäst mig ganska så rejält vid dem efter att ha euhm "tappat bort" dem under lägret :-P...  *intern-grej*

Anywho =)...

Detta läger kom man till insikt med att the relationship between me and the lord himself inte är så 100-% som jag alltid trott!
På kvällarna under lägret så hade vi gudstjänst/kvällsmöte i en lada (yeah...you heard me!.... ) som kallades Ladan, de hade gjort om en gigantisk lada till en kyrkliknande sal med bänkar och en riktigt FET scen, dock va ljudet från högtalarna too loud!!!!!  
Tänker dock inte klaga för de spelade riktigt härliga låtar =)..
 
Anywho =)...

 Man hade möjlighet och få förbön under kvällen också, så tog tillfället för jag kände att det var mycket jag ville be för.
Fick förbön av en sjukt härlig snubbe som hette Jakob och det var mitt under hans bön för mig som jag insåg en hel del saker..

Tänkte först skriva ner allting här som jag hade insett, men har märkt att mycket av det är sånt jag själv förstår bättre inom mig än att försöka få fram det i text här...

Kan kort och gott säga att jag fått upp ögonen om min personliga relation till mig själv och GUD






Kommentarer
Postat av: Sebbe

Härligt Joseph! Diggar din blogg! Remember; Jesus is the way to God!

Kram//Sebbe

2009-03-05 @ 08:10:23
Postat av: osten

ja va fan lite skeptisk till negern som lirar gitarr men han va fan skön, puss på baby kinden :P

2009-05-16 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0