Ayeee :D

Var då på anställningsintervju igår på ViaPhone x-O!!
Shit, gick inte alls som väntat, snubben ställde världens frågor och man satt där lite halv-skakis och svarade så gott man kunde :-P... De att de skulle höra av sig senare samma dag om jag fått tjänsten, fick inge samtal på hela dagen, betydde att jag inte fått tjänsten =(....
Men sen idag efter gymmet så får man ett samtal från någon som påstår sig vara från Wipeout och att jag var välkommen på Reunion i stlhm nästa vecka, så var dock inte fallet :-P (Ass-hole)!
Var Moushin(stavning?) som ringde och sa att jag fått tjänsten x-D!!! Snubben hade glömt o ringa igår :P...
Känns hur sweeeet som helst med ett sommarjobb innan man drar iväg o pluggar, lite mer caash i brallan =D!
Får bli att göra sjuuukt bra ifrån sig nu, Wish me luck!





Kommentarer
Postat av: fralle

gå och knylla dig din hora.......

2009-05-16 @ 13:56:19
Postat av: fralle

gå och knylla dig din hora.... twice

2009-05-16 @ 13:56:58
Postat av: Anonym

vem är du fralle kommer och leker nåt

2009-05-17 @ 17:43:20
Postat av: Sandra

GRATTIS :D<3

2009-05-20 @ 17:46:19
Postat av: Carrro

haha, grattis dude!

2009-05-24 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0