Still dreamin....

En av mina nyårslöften detta år var att börja dansa street/breakdance, har inte blivit av pågrund av jobbet där man jobbade kväll de flesta dagarna!  Darn shame, är fortfarande så sjuukt taggad på att lära mig dansa riktigt!
Kan säga att man blev ännu mer pepp efter "Americas Best Dance Crew" weekend som man checkade med syskonen för någon helg sen!
Kanske kommer bli att börja dansa på nya skolan, verkar finnas aktivitets-grupper inom de flesta områden där, annars får det bli solo!
Sen är det också om knät pallar det =(..... Får verkligen be att sjukgymnasten kan fixa mina stackars klickande knäskålar!
Yeaah, måste nog också dra ner några byxstorlekar ifall man ska orka :-O....har liksom 3 månader på mig innan skolan börjar =)....

Stora inspirations källor är:




One of the most creative dance crews I've EVER SEEN!
Lyckas man så blir det att hämta mycket från deras stil =)...


Sen får vi verkligen inte glömma:





 


FLAWLESS!!!!!!








God Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0